کرانچار: برای ما هم مثل تیم ملی دو بازی تدارکاتی آماده نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، از روز اول به فدراسیون برنامه ام را ارائه کردم آن هم به صورت مکتوب حتی شروع و انتها اردوها را هم معین نموده ام. بنابراین جای هیچ عذرخواهی نیست که فردا کسی بگوید من برنامه ای ندادم.

کرانچار: برای ما هم مثل تیم ملی دو بازی تدارکاتی آماده نمایند

به گزارش خبرنگاران ،زلاتکو کرانچار خاتمه بعد از دو روز غیبت در تمرین تیم امید حاضر شد و کار شاگردانش را زیر نظر گرفت.او بعد از سرانجام تمرین تیمش در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت:ما اردو را از روز دوشنبه شروع کردیم و من فقط منتظر ویزایم بودم و باید صبر می کردم تا سفارت ایران در زاگرب ویزایم را صادر کند.اطلاع دارید هفته قبل در ایران 2 روز تعطیل بود و سفارت ایران هم عملا در این 2 روز کار نمی کرد و تاخیر حضور من به این دلیل بود.بعد از این صحبت های مقدماتی کرانچار به پرسش های خبرنگاران جواب داد:

درباره غیبت بازیکنان استقلال طی روزهای گذشته در اردو چه صحبتی دارید؟

من هیچ اطلاعی درباره اینکه بازیکنان استقلال دیرتر به تمرین اضافه می شوند ندارم. ما از روز اول گفتیم که روز دوشنبه که روز اول فیفا است بازیکنان تیم امید باید در اردو باشند حالا چرا بازیکنان استقلال نیستند نمی دانم. فدراسیون فوتبال به باشگاه ها نامه زده است که تمام بازیکنان که دعوت شده اند باید به تمرین آمده و در تمرینات حضور یابند.

اما قرار بود قائدی و صیادمنش زودتر به جمع ملی پوشان اضافه شوند.

واقعا نمی دانم دلیل نیامدنشان چیست. اگر آقای استیلی هم با مسئولان عالیرتبه استقلال توافق نموده باشد بازهم این بازیکنان باید امروز در تمرین حضور پیدا نمایند. در حالی که نامه رسمی فدراسیون به باشگاه ها ارسال شده است دیگر نمی دانم چه بگویم. دیگر فکر می کنم همه اطلاع دارند که بازیکنان مکلف هستند که در روزهای فیفا به تیم ملی بیایند و هیات رئیسه فدراسیون نیز همه را موظف نموده است که اگر کادرفنی تیم ملی بازیکنی را دعوت می نماید آن ها حتما باید خودشان را به تیم ملی معرفی نمایند. در این رابطه با مسئولان صحبت می کنیم تا ببینیم چه برخوردی با این اتفاقات باید انجام بدهیم.

گفته شده بازیکنان پیکان و پرسپولیس می توانند در روز 28 آبان در بازی لیگ برتری شان بازی نمایند.آیا این نفرات در سفر به عمان همراه تیم هستند؟

ما هنوز لیست نهایی را انتخاب ننموده ایم و روز یکشنبه عازم عمان هستیم. ابتدا باید تیم را بالانس کنیم و آن وقت ببینیم چه بازیکنانی از استقلال ، پرسپولیس، پیکان و هر تیم دیگری در لیست باقی می ماند و اگر بازیکنی از لیست 23 نفره جا بماند اگر صلاح بدانیم می تواند برای باشگاهش بازی کند. اما من هنوز تصمیمی برای لیست بازی با عمان نگرفته ام اما این بازی تدارکاتی یکی از بهترین بازی های تدارکاتی ما بعد از جاکارتا است و یک بازی تدارکاتی واقعی به حساب می آید. همین جا بگویم بازیکنانی که نامشان در لیست بازی با عمان نباشد هنوز در لیست تیم امید هستند و در اردوهای آینده هم حضور خواهند داشت.

شما دوست ندارید مثل تیم ملی و کادر فنی اش برای برگزاری بازی های دوستانه به فدراسیون فشار وارد کنید؟

من از روز اول به فدراسیون برنامه ام را ارائه کردم آن هم به صورت مکتوب حتی شروع و سرانجام اردوها را هم تعیین نموده ام. بنابراین جای هیچ عذرخواهی نیست که فردا کسی بگوید من برنامه ای ندادم.حتی آن مسوولی که برای بازی های دوستانه باید با کشورهای مختلف مذاکره می کرد تعیین شده است.از این طرف خودم مدام در حال صحبت با استیلی هستم .در اردوی قبلی دو بازی دوستانه درخواست نموده بودم که هیچ کدام انجام نشد.حالا هم دو بازی خواستم که فقط یک بازی را برای ما تدارک دیده اند. امیدوارم برای ما هم مثل تیم ملی دو بازی آماده نمایند چون اردوی آبان و آذر ماه برای تیم امید ضربتی است و در صورتی که ما نتوانیم بازی های دوستانه داشته باشیم دچار مشکل خواهیم شد.

نظرتان درباره موفقیت پرسپولیس و برانکو در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

عملکرد برانکو کاملاً تعیین است تیمی که در عرض 10 سال قهرمان نشده بود در این چند سال دو قهرمانی و همچنین سوپرجام کسب نموده و حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان برای فوتبال ایران خیلی خوب بود. هرچند معتقدم اگر برانکو محدودیت بازیکن نداشت می توانست تیمش را قهرمان کند.

به نظر شما چرا کی روش در فینال لیگ قهرمانان حضور پیدا نکرد؟

این سؤال برای شخص خود سرمربی تیم ملی است و خود او می تواند پاسخ بدهد ولی اگر از من می پرسید شاید او با مانعی روبرو شده که نتوانسته در فینال حاضر گردد.

3-670

سهند بلاگ: سهند بلاگ: با سهند بلاگ از وبسایت و وبلاگ رایگان بهره ببرید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6440

به "کرانچار: برای ما هم مثل تیم ملی دو بازی تدارکاتی آماده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرانچار: برای ما هم مثل تیم ملی دو بازی تدارکاتی آماده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید